När drömmar blir verklighet

Drömde inatt att jag var utomlands med goda vänner. Vaknade upp och var sjukt sugen på en utomlandsresa.Vad gör man då?

- Jo, man ringer sin käre kamrat Maria Sjölund och får med henne på en två veckors charter till Cypern!

På fredag 06:45 lyfter planet mot varmare breddgrader! Ska bli så härligt! Dock finns det en del jag måste fixa, som bland annat att flytta alla mina grejer studentrummet! Kommer ju hem strax innan skolan börjar, så det skulle vara bra skönt om alt var klart innan.

Nu måste jag fortsätta att packa resväskan och flyttkartongerna.

Pusskram
(pirriga och glada)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man blir ju riktigt avundsjuk! jag vill också åka utomlands. Du får ha det riktigt skoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback