Psykiskt sammanbrott

Gaaaah! >_<

Skulle baka mini-ananas-pajer idag, gick väll sådär. Råkade göra typ dubbelt så mycket smet än vad som behövdes, så fick baka en stor paj också för att slippa slänga smeten.

Det var bara det första krånglet, för sen bestämde sig ugnen våran att bråka lite med mig. Ugnen gick först upp till 200 grader, men sjönk efter några minuter ned till 125 grader. Hur fasiken nu det gick till. Sen blev väll inte pajerna det vackraste jag skådat, den krångliga ugnen hjälpte till en hel del med utseendet till de där små rackarna.  Den stora blev inte så lyckad den heller, pös över och bråkade.

Efter det här fick jag för mig att bränna ut Mamma Mia-skivan så vi kan lyssna lite på jobbet. Bränningen gick ju bra iallafall. Men ville göra det lite finare så jag valde att skriva ut fodral osv. Då börjar självklart skrivan att krångla en massa. gaah, är så arg.

Dessutom känner jag mig asfet och asäcklig tack vare bakningen. Är helt varm, svettig och äcklig. Tror det blir en dusch innan jag somnar.

Grrrrr

Kommentarer
Postat av: Kimirmelin

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback