Success/Unsuccess

Jag har ställt mig denna fråga ett x antal gånger: Har jag lyckats att genomföra något vettigt under mitt sabbatsår? Jag vet inte om jag hittat svaret, men jag ska åter igen fösöka komma fram till ett svar.

Så, vad har lilla jag gjort sen studenten?
  1. Jag tog studenten med betyg i alla ämnen, bara det är väll att lyckas?
  2. Jag sommarjobbade HELA sommaren, bra start - tror jag
  3. Åkte till Alanya med Cissi och Maria. Hmm, kanske inte kan placeras i "Success"-mappen, men oj så kul vi hade
  4. Hade jobb på DHL januari ut
  5. Tog truckkort, A2 A4 B1 B4
  6. Köpte min älskade VW Polo i januari
  7. I februari tog jag körkort
  8. Fick jobb på KD, sista arbetsdagen på måndag
  9. Fick för mig att köpa cab och köpte Peugeot 306
  10. Sålde VW Polo
  11. Fick studentrum i Flogsta.
  12. Kom in på utbildningen jag ville gå och tackade ja till Höskoleingejörsprogrammet Byggteknik i Uppsala 180p.
Kan det räknas som att jag lyckas? Jag vet inte, men det bevisar iallafall att jag inte bara lamat runt det här året :) Året har bestått av både skratt och gråt och jag tror varken att det lyckliga eller det olyckliga hade kunnat blivit annorlunda. Jag är nöjd med min insats och det är nog det viktigaste. Sen att högrde makter har svikit mig kan inte jag göra något åt.

Drömde om mormor inatt och det var så verkligt, hon fanns där och jag tror hon var vackrare än någonsin. Det är nog precis så hon ser ut nu där uppe, med Henrik, Selma och Musta.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Pelleelina

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback