Flytt på måndag! :)

Flytten närmar sig och jag väntar spännt! Ska bli så himla skönt att flytta och slippa det smutsiga köket. Fast det kommer faktiskt vara tråkigt att flytta från korriodren ändå, många i korridoren är riktigt härliga och sköna människor.

Igår var Fredrik och jag till Ica Väst och fixade banankartonger till flytten. De kostade två kronor styck som man betalade genom att lägga pengarna i någon av Röda korsets eller Cancerfondens bössor. Bra tycker jag!

Idag går jag bara två timmar i skolan så när jag kommer hem ska jag börja flyttpacka. Skönt om allt är klart när jag kommer hem från skolan på måndag så jag kan börja med det samma.

Mor och far kommer ju och hjälper mig att flytta... nog för att det är nära men jag kan ju inte ta soffan och sängen på pakethållaren direkt :P

I helgen blir det att Fredrik och jag tillbringar helgen i hans fasters lägenhet på Söder. Mysigt så här nära jul!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback