Jag vill bara börja flytta!

Jag kan inte riktigt bestämma mig om julkalendern är bra eller inte. Hur som helst så ska jag se den. Den har ju inge julkänsla för fem öre och det är inte direkt några roliga skämt i den. Den är nog inte så bra egentligen, men ändå följer jag den varje dag. Haha.

Följer ju även
julkalender08 och sen har jag tittat på alla avsnitt av Sunes Jul på youtube :) DET är bra grejer det!

Ska ringa Heimstaden och påminna dem om att besikta min lägenhet idag.. så jag är säker på att jag kan flytta in daig. Kul om jag kommer efter föreläsningen och "ånej, vi har "glömt" att besikta den, du får vänta till imorgon". Jag skulle flippa.

Får se om jag kanske skippar lektionen idag och åker hem och börjar flytta på en gång... ligger ju faktiskt väldigt bra till i matten :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback