Matlådor till tusen!

Idag har jag verkligen invigt mitt nya "kök" kan man säga! Till lunch lagade jag fyra portioner för att få tre matlådor... sen nu till middag blev det även tre matlådor. Till middag skulle jag laga Paneng som jag gjort förut, och då går det liksom inte att ta en halv burk med kokosmjölk.. så det fick helt enkelt bli tre matlådor till. Inte mig emot :)

Flytten i måndags gick förresten jättebra! Fredrik och jag började flytta grejer redan klockan två, så när mamma och pappa kom klockan sex så var det nästan bara möblerna kvar. Jag hade till och med hunnit fått iordning i garderoben och inne på toan. Duktigt!

Det var lite extra roligt att flytta också för både Jonas och Molle var med och det hade jag inte förväntat sig. Jonas gjorde riktig nytta men om Molle gjorde det kan vi ju diskutera :P Han var mest söt och i vägen.

Har fått det riktigt mysigt här tycker jag... trivs som fisken i vattnet!  Vilken skillnad det är från korridoren, går inte riktigt att förklara! Allt är så.. fräscht! Även byggnaden i sig är fräschare och mindre sliten. Toan är fräsch och pentryt är superfräscht! Me like!

Imorgon är det CAD-tenta! Inte nervös alls, går ju faktiskt bara att få G på den. Åkte till Geo idag och lämnade in alla ritningarna som kan ge bonuspoäng, så det känns skönt.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback