Mattedugga imorgon!

Sen är det fan lov för hjärnan ett tag! Skönt! Matteduggan känns i alla fall lugn. Tror jag kan det mesta. Sen har jag faktiskt bara Kap 14 kvar att göra och efter det har jag gjort alla rekommenderade uppgifter för kursen :)

Imorgon är det även tänkt att jag ska hinna med att städa ur korridorsrummet så jag kan lämna nycklarna till Heimstaden. Är ju skönt om jag kan göra det innan jag drar till Enköping så jag slipper åka tillbaka i mellandagarna och göra det.

På fredag blir det kanske att jag jobbar hemma i Enköping, det var tydligen väldigt ont om folk. Det är ju ju mycket sjukdomar så här i vintertider.

Ska faktiskt bli skönt att åka hem till Enköping och bara mysa. Mamma och jag tänkte baka julgodis på lördagen :) Tänkte testa att göra Annika-Julia-Amanda-ischoklad med lite mandelmassa i. Fast jag tror att vi skippar apelsinen :P

Pusskram, snart är det jul


Kommentarer
Postat av: Ankan

Låter som en bra idé att skippa apelsinen... Iaf inte en HEL apelsin! :)

2008-12-17 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback