Ally McBeal

image367Idag så kollade jag klart första säsongen av Ally McBeal. Ska hoppa på säsong två på en gång och första avsnittet ska avnjutas med Mormors kokosdrömmar och en kopp citronté. Förmodligen så kommer Mimmi och Selma att ligga vid min sida och knapra lite. Men inte för mycket till Selma bara, hon är redan på tok för stor. Mimmi däremot behöver lite.

Jag har inte sträckkollat den här serien lika mycket som jag gjorde med Desperate Housewives och That 70's Show. Desperate Housewives går inte att jämföra med någon annan serie, tyvärr, och That 70's Show är 25 minuters-avsnitt. Jag har tagit det ganska så lugnt, vilket också är ganska så bra för då "håller" boxen längre :)

Jag har faktiskt gått och blivit lite smått kär i karaktären Billy i serien, men säg ingenting till Fredrik.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Lina

jag håller med, skit i bb och kolla stina-lee ist! :D

Postat av: Emma

Åh, jag vill också gå på stepen, men icke, måste gå i skolan då.. Ha så kul!

2008-02-21 @ 12:07:35
URL: http://slemmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback