Caajisan

- Lat på somaliska.

Igår ringde Randstad mig strax innan nio på morgonen och hörde om jag ville jobba, självklart ville jag de. Frida lyckades befinna sig på jobbet på cirka 40 minuter och hon bor i ÖRSUNDSBRO! Satans kvinna och vara snabb. Själv befann jag mig i Lillkyrka och kom betydligt senare än henne. Men jag skyller på att jag blev tvungen att ta en tripp till Gånsta också för att hämta arbetskläder, matlåda och passerkort.

Det kändes faktiskt lite konstigt att komma tillbaka och jobba, men skönt! Hoppas hoppas hoppas det kommer igång lite nu så vi kan få in lite pengar. Vill verkligen byta ut sidoblinkerserna och köpa Lexuslysen till bilen! ^^

Igår träffade jag M. Forssman, riktigt trevligt tyckte jag att det var. Dock höll jag på att mörda hennes katter :/ Stackars Lisa, Boss och Bamse. Vi hyrde High School Musical 2, ganska bra film faktiskt även om ingen av oss hade sett ettan. Störde oss dock starkt på karaktären Sharpay >_<

Idag vaknade jag redan halv nio. Gick upp kvart i och kvart över hade jag scones som stod i ugnen. Mumsigt :) Fastnade dock liggandes i soffan framför tv:n med Molle på magen. Observera att han faktiskt är en hund på 26 kilo.

Idag har jag inga planer, som vanligt. Ska iallafall ta en promenad med Molle snart. Fudnerar på att gå till affären och köpa något litet gott, vet dock inte vad. Mamma kommer hem strax efter ett, så då ska jag höra med henne om vi kan övningsköra lite. Vill öva vänstersväng på landsväg och påfart på motorväg, samt åka några varv i Ullundarondellen. Jag vill bara ha det satans körkortet snart! >_<

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen ut och gå med Molle.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vet du vad jag kom på innan? Om man värmer saft, då smakar det glögg ju.

Postat av: frida

stålkvinnan det är jag det, snabbare än blixten ;) mohaha

du kommer ihåg att vi har startat en tävling nu va, vem som kommer först till jobbet`;D

2008-02-07 @ 15:58:02
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se
Postat av: Martinfelicia

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-18 @ 07:44:50
URL: http://martinfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback