Farbror Blå

Bara för att jag blir stoppad av polisen andra dagen med körkort >_<

Det var faktiskt så att Fredrik och jag tog en tripp med superbilen någon gång innan tolv igår kväll. Åkte förbi ÖB och såg en vandaliserad bil. Vi parkerade och kikade närmare på den, men rörde inget. När vi åkte därifrån så mötte vi en polisbil som slog på sirenerna. Jag fick stanna bilen och visa mitt "körkort", som just nu består av mitt pass och ett hopvikt papper. Även Fredrik fick visa leg, eftersom de skulle skriva ner våra personnummer. De frågade lite vad vi hade gjort och så, eftersom det var någon som hade ringt och sagt att det var några som hade varit där och slagit på bilen igen. Fast de sa även att vi inte såg ut som några som vandaliserade bilar ^^

Sen åkte jag väldigt fint och lugnt vidare till Statoil. Fredrik köpte en korv som luktade KORV och jag köpte en Mer som smakade päron/äpple.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Erlandkajsa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback