Rätt beslut

Jag vet inte hur framtiden kommer att se ut, jag har faktiskt ingen aning. Tänk om jag bara kunde få se in i framtiden, titta några veckor framåt, då skulle det hela vara så mycket enklare.

Jag väger för- och nackdelar men kan fortfarande inte komma fram till ett beslut. Om en blomma vissnar så är beslutet betydligt lättare att fatta - man slänger den. Men om det nu skulle finnas en gnutta hopp om att blomman skulle sträcka på sig igen och blomma så om aldrig förr, hur gör man då? Slänger man den då och skaffar en ny, för att man inte orkar lägga ned mer energi på den gamla?

Det är bara så jävla svårt just nu.

Kommentarer
Postat av: Leanderzainab

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback