Tjejmiddag hos Alle

Är ganska så nyligen hemkommen från en jäklarns trevlig tjejmiddag hos Alexandra. Hon fyller ju år den 26:e så vi firade med god mat och trevligt umgänge.

Ut till Mariedal kunde jag faktiskt ta Polo:n (min polare), eftersom de hos bilhandlaren lagade mockafjonken som var trasig. Kändes bra att köra och att det för en gång skull var JAG som hämtade MARIA och inte tvärtom ^^ Fick även leka taxi hem åt Pia, vilket var väldans trevligt/kul det med.

Nu ska jag sova och vara lycklig, lycklig, lycklig, lycklig - för jag har körkort OCH en massa jäkla goa tjejkompisar OCH en underbaaaar pojkvän :)

Jag har lixom inte panik över min framtid längre, allt löser sig förhoppningsvis. I värsta fall kan jag panta burkar och det i sin tur ger nog en hel del solbränna i ansiktet och en snärt och vältrimmad kropp :D Det är bara att vara optimistisk.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Karlalbertine

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback