Wooork

Esteban ringde idag, missade dock samtalet så lyssnade av min röstbrevlåda. De ville att jag skulle vara statist i en ny teliareklamfilm som de skulle spela in i mitten av mars. Ska ringa upp imorgon och tacka ja till erbjudanet. De andra två gångerna jag medverkat så har det varit jättekul, plus att jag är i behov av pengar just nu.

Imorgon är det faktiskt jobb på KD som gäller, även måndag och tisdag nästa vecka. Great!

Pratade nyss en långis med Maria F i mobilen, dock protesterade mobilen efter cirka en timma genom att ta slut på batteri. Jag tog som ett tecken att det var dags att sova, vilket jag även ska göra. Blev ju inte direkt jättemycket sömn inatt :P

Kommentarer
Postat av: Asbjornvilje

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback