Helgen flöt på fort...

I helgen har det hänt en massa kul faktiskt. På fredagen hämtade vi polon, som ni kanske vet. Sen drog Fredrik och jag direkt till Hälla med den för att köpa en pannkaksspade (stekspade man kan steka pannkakor med, även kallad palett). Vi letade men hittade tyvärr ingen. Åkte ju även runt i torsdags och letade i Enköpings alla tänkbara affärer - ingen pannkaksstekspade >_< Det skulle ju dessutom vara en present till Mia.

När affärerna stängde så åkte vi till Max och käkade Maxmål och smält cheddarost :D Jag var så nöjd och belåten man kan bli. Jag är helt tokig i Maxhamburgare, helt sjukt. Jag älskar dem! Sen på kvällen såg vi film och åt godis :D

I lördags var jag hem till M.Forssman till hennes GIGANTISKA etta. Sjukt stor och hemtrevlig :D Hon blev lycklig över hennes födelsedagsprestenter hon fick av mig. En vanlig stekspade, pannkakssmet, hallonsylt och två fina te-koppar. John, Jossan, Robin och Christian var också där :) Det hela slutade med att vi såg en film hemma hos Robin, mycket trevligt!

Igår åkte jag ut till Fredrik och vi bakade Amerikanska chokladmuffins. Första försöket så glömde vi bakpulver, vilket slutade med riktigt tunga och kompakta muffins. Vi bestämde oss för att göra ett nytt försök och dom blev underbart goda. Såg på en film som hette Juno. Den var riktigt bra och rolig faktiskt, lite annorlunda :) Rekommenderas faktiskt.

Idag har jag övningskört med mamma i Polon. Sen ikväll halv åtta blir det step up med Alexandra och hennes pluggkompis Tina.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Louisada

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback