Körlektion och tapetval

Vaknade upp hemma hos min älskade imorse. Såg klart Bee-Movie på morgonen som vi nästan höll på att somna ifrån igår, så vi abröt, för filmen var för bra för att missa. Hann inte med så mycket mer än att äta frukost och älska varandra innan Fredrik skjutsade in mig till körlektionen. Fick köra nya bilen, Volvo C30. Den hade inte ens gått 90 mil när jag körde :)

Mamma hämtade mig sen med den supersnabba monsterbilen, även kallad Polo:n. Kollade ett avsnitt Ally sen när jag kom hem. I början gillade jag inte riktigt serien, den var liksom lite "seg". Men nu älskar jag den NÄSTAN lika mycket som Desperate Housewives.

Åkte nyss ned med pappa och valde nya tapeter, mina andra skulle ju ta sån lång tid att få hem. Tror valet blev riktigt bra faktiskt.

Nyligen så hittade jag detta
test på tjuvlyssnat.se, som var lite kul. Varken Mamma, Jonas, Emil eller jag klarade det. Haha. Måste öva vidare på det där så jag klarar det. Säkert en bra merit :) Haha.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kolla i spegeln :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback