Tordag

Jag håller med Frida, det börjar bli lite långtråkigt att bara gå hemma. Men det konstga är att jag inte orkar hitta på något. Jag kan ju liksom ta en promenad ner till stan eller kanske cykla till badhuset och simma en sväng. Men det blir liksom inte av.

Men idag har jag iallafall någon tanke om vad jag ska hitta på:
  • Gå en sväng med Molle - som jag alltid gör
  • Fundera ut vad jag vill plugga till i höst
  • Träna Step Up kl. 18:00
  • Gå igenom invändig- och utvändig kontroll av bilen.
  • Äta frukost och se på Ally
  • Städa rummet kanske, ser ut som ett bombnedslag som vanligt! (Vill inte >_<)
Bra dag!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: weronica

ha en trevlig dag :)

Postat av: Becca

Du har ju saker att göra iaf ;)

2008-01-31 @ 13:04:45
Postat av: frida

ja usch vad segt ! o en vecka till verkar det bli :S

2008-01-31 @ 20:01:19
URL: http://fridaalmqvist.blogg.se
Postat av: Hannah

Yes i am ;)

2008-02-02 @ 19:23:16
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback