Träning snart! ^^

image363Gud vad jag ser fram emot känslan efter step up:en, den är alltid så himla skön. Då vet att jag att jag ansträngt kroppen och jag vet att jag inte behöver ha så mycket ångest om jag nu skulle vilja dricka ett glas oboy framför tv:n ikväll.

Känns så himla skönt nu om jag kommer att komma igång med träningen. Köra step up varje måndag och en eller två pass till i veckan. Jag kommer att vara så stolt över mig själv. Och som sagt, lika bra att börja i tid med träning och kost, så man slipper panika en vecka innan sommaren börjar.

Bra att jag har Alle som hjälper mig komma igång :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Antoniohedvig

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback