Vinnare av årets hamster 2007

Idag fick jag ett oväntat mail:

"Hej!
Grattis!! Du är vinnare på hamster ifokus tävling årets hamster 2007!!

Nu vill jag ha en presentation om din bebis....den är helt underbar denna bild och både jag och medarbetarna gillar hur du fått till kortet så himla bra.

Vi kommer att publicera ditt vinnande bidrag så fort vi fått ditt svar.

Mvh/ Maria- sajtvärd
hamster ifokus"

Jag hade ingen som helst aning om att jag ens deltog i den tävlingen. Men eftersom att jag vann månadens hamster i april så var jag tydligen sedan med och fajtades om årets hamster. Bilden som jag deltog med känner ni nog igen:

Ruts bebis, snart fyra veckor

Mitt svar blev följande:

"Om jag blev förvånad när det damp ner ett mail som sa att jag hade vunnit årets hamster 2007. Jag hade ju ingen som helst aning om tävlingen, men blev självklart väldigt glad.

Hamsterpojken var bara fyra veckor gammal när jag tog bilden. Eftersom han var så ung så var han väldigt busig och svår att fånga på kort. Vad kunde då inte vara bättre än att locka med lite ärtor, som dessutom gjorde sig väldigt fina på bild.

Rut blev mamma till den här härliga pojken den 7:e mars 2007. Han var en av sju små söta hamsterbebisar som kom till världen. Den 18:e april blev han hämtad av en kvinna som skulle ge hamstern till sin systerdotter. Förhoppningsvis så har han det riktigt bra nu.

Jag gav honom inget namn då jag ansåg att det var upp till den nya ägaren att bestämma det. Om jag själv hade bestämt så hade det nog blivit Krut. Dels för att namnet Krut påminner väldigt om Rut och sen för att den där pojken hade en hel del krut i kroppen."


Alltid kul att vinna :)

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Becca

Va kul att du vann! Grattis!

2008-01-02 @ 18:45:03
Postat av: amäända

^^

Postat av: Falkhedvig

Site was very helpful. thank you

2010-06-15 @ 07:09:09
URL: http://falkhedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback