Lite stolt över mig själv är jag i alla fall :D

Jag har fått en jäkla massa grejer gjort de senaste dagarna.
  • Skaffat e-legitimation.
  • Ansökt om studiebidrag och -lån, vilket Csn godkände.
  • Adressändrat. För första gången i mitt liv kommer jag inte längre att vara folkbokförd på den lilla insektsgatan.
  • Ansökt om bostadsbidrag, hoppas jag får!
  • Skaffat en gammal kärringcykel, cykel i Uppsala känns som ett måste! Jag har inte sett cykeln än, men det skulle tydligen vara en äldre röd/vit Cresent som pappas kusin cyklade runt på när han studerade i Uppsala.
  • Börjat kolla på hemförsärking, något tips om vilken?
  • Skrivit ut ett till nationellt prov i matte, det går framåt!
  • Skrivit ut pdf-filen på Math.se. Sen när jag blir ledig är det att börja repetera lite.
Förmodligen har jag bara denna vecka kvar att jobba, sen blir jag ledig! Jag längtar! Men det dumma är att jag inte får vara för inställd på att jag ska sluta den här veckan. Tanken var ju att jag skulle jobba nästa vecka också, men eftersom skolan började en vecka tidigare än vad jag trodde så vill jag även sluta en vecka tidigare. Jag har ansökt om ledighet, hoppas bara att jag får det också.

Nu måste jag sticka till jobbet!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Prebenmargit

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback