Ny grön pärla.

Köpte mig en Peugeot 306 Cabriolet i lördags :D Förutom stolklädseln så är den riktigt fin faktiskt. Sommarens pärla kommer det där bli. Nu har jag äntligen köpt min jävla cab :P Haha.

Besiktning av Polo:n idag 07:20 .Hoppas det går vägen, men det ska nog inte vara några problem. När den är nybesiktad, nyskattad och nyservad ska pärlan min ut på blocket. Känns sorgligt att skilja sig från den :/ Min lilla polare i ur och skur.



Lördagen var helkul ute hos Sandra, dock blev det inte lika bra när jag kom till Joar. Två människor gjorde mig riktigt besviken, varav av en sjönk riktigt lågt i mina ögon. Antar att det är bättre nu. Bra kommer det nog aldrig att blir, men jag hoppas för guds skull att det blir lugnt någon dag.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback