Ally McBeal och riskaka

Har ganska så precis kommit hem från Fredrik. Blev hemskjutsad ganska så tidigt eftersom han och Tommy ska åka till Västerås och köpa en sån där bärbar filmspelare till Tommy. Han vill tydligen ha det i Lumpen, vilket jag också skulle jag velat ha om jag tvingades göra lumpen.

Efter det så åker de till Uppsala för att kolla på en
240 som Fredrik är intresserad av. Ser lovande ut den här gången :) Jag tycker bilen ser tjusig ut, bara att byta ut framblinkerserna ;D Hoppas bara att det inte är en skabbig bil sen när han ser den live, bilar har ju liksom en tendens att vara finare på bilderna.

Min familj är spårlöst försvunnen. Kom ju hem klockan tio och det var/är inte en jävel hemma. Har ringt på allas mobiler, utom Emils för jag misstänker att han är hos Anna, men ingen svarar. Jag blir så sur. Grr!

Hela huset för mig själv... SYND :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Neej, de syns inte ett skit : /

Postat av: Raymondeira

Hello admin, nice site you have!

2008-10-30 @ 12:31:20
URL: http://raymondeira.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback