Början på en ny vecka

Vaknade fem över halv sju imorse och fem minuter senare var jag påklädd. Dessutom hade jag under de där minutrarba hunnit med att både bortstat bilen och suttit i motorvärmare. Hoppas bilen är varm nu bara.

I fredags på Joar kunde jag stolt visa upp mitt körkort för vakterna! :D Hämtade ju faktiskt ut det i onsdags. Jag tänker dock inte visa hur jag ser ut för bilden är jättedålig kvalite. Bilden på körkortet är liksom jätteljus och suddig, ser nästan inte ens att det är jag. Shit, och det där körkortet ska jag ha i TIO år >_<

Var till IKEA med mamma i lördags och shoppade nytt täcke. Köpte ett sånt där extra stort täcke som egentligen är till för dubbelsängar, dvs. 240cm brett. Jag har bara en vanlig 120cm-säng - så mycket täcke blev det :D Köpte även två nya påslakan till täcket, två rejäla lådor och en råtta som heter Lennart. Selma verkar dock inte uppskatta honom.

Brorsan kom hem från England igår, efter en fotbollsresa med grabbarna. Jag fick Englands fotbollströja :) Stormtrivs i den så det blir dagens outfit på jobbet.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback