Ensamt uppvak

Vaknade upp ensam vilket jag inte riktigt är van med. Att vakna upp ensam mitt i veckan är inget problem, så har det ju nästan alltid varit. Men på helgerna så har ju alltid Fredrik legat vid min sida när jag vaknat. Det känndes konstigt, men det är bara att försöka att vänja sig.

Igår åkte ju sommardäcken på och det blev riktigt snyggt faktiskt. Idag ska jag tvätta bilen eftersom att JAG ska vaxa den imorgon. Ska upp till grannens jobb och göra det, för det blir bättre utrymme där än i vårat garage. Pappa ska tydligen visa hur man göra sen lämnar han mig ensam. Ojoj, hur ska det gå?

Nu ska jag sticka till Autoexperten och försöka hitta en ny vindrutetorkararm bak till Polo:n. Min är spräckt och fungerar lite halvkasst. Utnyttjar typ 60% av torkarbladet.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback