Godmorgon Sverige!

Till och börja med kan jag berätta att jag var sjukt trött när klockan ringde halv sju, trodde verkligen inte att jag skulle orka gå upp. Dock hade jag fel, tur det.

Idag blir det jobb för hela slanten och step up (>_<) klockan sex i idrottshuset. Jag gillar step up, men när de har haft samma pass sen början av terminen är det inte lika kul längre. Jag vill lära mig nya saker också, inte bara nöta
 på samma pass. Det passet de har nu skulle jag kunna göra sovandes, så bra kan jag det.

Polo:n skötte sig bra igår tycker jag :) Vi räknade ut hur mycket den drack på vår lilla resa till huvudstaden. 0,6liter per mil fick den lille i sig, vilket jag tycker känns riktigt bra. Det var mycket motorväg, men det vär även mycket irr i staden.

Vad händer på fredag gott folk? Någon idé vad man kan göra?

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag ska spela match, annars skulle jag gärna hittat på något med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback