Idag har jag faktiskt blivit lite klokare när det gäller studieval

Jag är tydligen inte ensam om att tappa mycket hår, men det har jag inte varit tidigare heller. Men den här gången är det värre än vanligt och jag förstår inte varför. Ska försöka mig på det som Elin länkade. Det går ut på att man helt ska skippa shampoo. Hon vågade inte så jag kanske inte heller vågar. Men jag har ju faktiskt varit shampoo-fri i snart en vecka ;D

Idag efter jobbet har jag kollat utbildningar igen. Har kommit fram till två iallafall som jag ska söka till hösten. Just nu ska jag söka en högskole- och en civilingenjörsutbildning. Hoppas på att hitta någon till utbildning i Uppsala som jag kan tänka mig att gå. Jag har lust att plugga i Uppsala så jag kommer nog att försöka att välja därefter också, eftersom att det inte finns något som jag supergärna vill plugga till.

Har även kollat rum i Uppsala och insett att jag inte kommer så långt med mina ködagar. Men det där får faktiskt bli ett senare problem. Får kanske bli så att jag får ta ett satans korridorrum till och börja med, så kanske det blir en ledig etta till mig senare. Min värsta mardröm är att dela kyl med någon som har mögliga livsmedel. Eller typ ha en korridorsgranne som runkar jättehögt. Tur att man får en egen toalett och dusch iallafall, annars vore jag redan död.

Idag på jobbet så fick jag ett väldigt glädjande sms från M. Forssman. Jag saknar henne väldigt mycket och hoppas på en liten träff snart. Smsade henne nu och berättade om mina fyra lediga dagar. Japp, det ÄR sant, jag är ledig fyra dagar :D

Nu ska jag sova för den här dagen har varit jobbig för mitt huvud. Har läst skolor osv. Men det blev betydligt lättare när jag nästan bestämde mig för Uppsala.

Godnatt!
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Martina Moregård

väldigt fin header! :D

Postat av: elin

jag kanske typ eh.. missuppfattade sidan... men jag trodde att det var schampo man skulle skippa:P

2008-03-20 @ 06:18:38
Postat av: amäända

men det är väll shampoo man ska skippa? :S

2008-03-20 @ 06:59:23
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: elin

aah men du typ skrev att man skulle skippa balsam. typ :P

2008-03-20 @ 14:45:32
Postat av: amäända

ojsan, ändrat ^^

2008-03-20 @ 17:47:49
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback