Krångel nu på morgonkvisten

Kupévärmaren gick inte igång när jag satt i motorvärmaren imorse och det är typ minus hundra grader ute. Jag blev arg eftersom att jag direkt tänkte att skiten hade pajat.

Jag kopplar min motorvärmare till en förlängningssladd som kommer ut från garageporten, som i sin tur att inkopplad till ett uttag i garaget. Jag trodde ju såklart att någon hade dragit ut sladden i garaget, men så var det inte. Sen tog jag in kupévärmaren och kollade så den fungerade, mycket riktigt, det gjorde den.

Efter ett tag ser jag på bilens motorhuv att snön hade börjat smälta och då förstår jag att det fungerar och att det måste vara något fel inne i bilen där man sätter i kupévärmaren. Japp, uttaget som är fastksruvat i bilen invändigt har en sladd kopplat till sig, som förresten inte syns utan det ser ut som de sitter ihop. Sladden satt lite löst så jag tröck till lite och vips så fungerade det :)

Om ni behöver hjälp med bilen så är det bara kontakta lilla mig. Jag börjar bli pro ;D

Den här veckan förresten så är det jobb hela veckan på KD. Dagens matlåda blir kebabpizza sen gårdagen, som jag ska dela på med mamma. Har som vanligt på mig mina svarta träningsbyxor, som typ har blivit mina arbetsbyoxor. Men de passar liksom så perfekt att ha på jobbet :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback