Mysdag i Stockholm

Idag ska jag och älskling åka till Stockholm och mysa lite. Anledningen varför det blir just idag är för att jag vill se grabbarna/lumparna utanför slottet. Är det högvakten det kallas?

Vår kronprinsessa Viktoria har ju tydligen namnsdag idag, så hon skulle komma och vinka lite tror jag. Ganska kul, har ju aldrig dett henne på riktigt som jag minns det.

Blev ju erbjuden att jobba idag, men tackade skamset nej. Däremot fick jag jobba på torsdag istället. Känns väldigt dumt att tacka nej till arbete, men den här lilla Stockholmsresan hade vi ju planerat in när de sa att de inte blev något mer jobb den här veckan. Eftersom grabbarna bara gör det här en gång i stort sett så ville jag inte avboka. Om de är så duktiga som killarna på you tube-filmerna, som jens visade mig, så är det verkliogen värt att se. Hoppas bara att det är så bra också ^^

Nu ska jag kila ner och äta frukost, för nio ska jag hämta älskling i Lillkyrka. Ska förmodligen hinna med en promenad med min andra, lite hårigare, älskling också.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback