Nu är det långledigt!

Ska bli så himla skönt med fyra dagars ledighet. Har dock inte planerat in något direkt, men det blir nog bra ändå.

Idag tappade jag bort min mobil på KD, vilket är mindre lyckat. Får ju inte tag på den förrän på tisdag >_< Mamma och jag sprang runt och letade, men vi hittade den inte. Sen i bilen på vägen hem så kom jag på vart jag hade lagt den. Men det är ju inte ens säkert den ligger där, men jag tror starkt att den ligger på den platsten. Hoppas!

Jag pratade med
killen, som jag gjorde halkan med, idag på bilddagboken. Han är tydligen kung på att virka mössor. Det var ju inte direkt så att han sa det, men vad jag anser så är det så. Om man går in på hans hemsida så går det att kolla på hans mössor. Hemsidan fungerar bäst i explorer insåg jag. Jag ska faktiskt själv beställa mig en, för de är riktigt schyssta. De kostade tydligen 140-200 kronor, vilket är ett riktigt bra pris :) Ska bara filura ut vilken färg och så jag vill ha, sen ska jag meddela honom på störten.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback