Nyss hemkommen

Jag kom precis hem från middag hemma hos farmor och farfar. Körde själv hem i min Polo och kände mig lite förföljd.

När jag svänger ut på väg 55 från farmor och farfar så får jag en bil bakom mig. Upptäckte ganska så fort att det var en 245:a pga. lysena. Suck, Fredrik har tagit bort kvinnlighet från mig >_< Men iallafall, bilen åkte efter mig hela vägen till Enköping där jag väljer att svänga av vid sjukhuset, bilen hänger på. Sedan svänger jag av mot Coop och bilen är fortfarande efter mig. När jag sedan ska svänga vänster vid Gånstagården så hänger bilen på.

Det var då jag började få upp tankar om att jag var förföljen. Inte blev det bättre heller när jag svänger av mot mitt lilla område och bilen hänger efter. Då blev jag faktiskt livrädd. Som tur var svänger den av mot Ekspinnargatan, dvs. högersvängen innan vänstersvängen till min gata. Haha, där blev det jobbigt.

Kvart över kom min prick, då är det partaj som gäller.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Libanveronica

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback