Tre stora kärlekar i mitt liv

Under mitt liv har jag haft tre personer som jag har varit riktigt kär i. En av dessa personer är jag just nu lyckligt kär i och jag tror inte jag behöver nämna vem denna är. Jag älskar honom så otroligt mycket och han känns bara så himla rätt.

Utan att jag tänkt på det så har alla tre fått en varsin låt. Varje gång jag hör låten så kan jag inte låta bli att slänga en tanke på den personen.

Jag vet inte riktigt hur varje person har blivit kopplad till varje låt, men på något sett så blev det bara så.


Love Is All Around

"You know I love you, I always will
My mind's made up by the way that I feel
There's no beginning, there'll be no end
'Cause on my love you can depend"



Vill Ha Dig

"Vi går i första ring, men jag fattar ingenting
Jag borde lyssnat bättre men vad ska jag ta mig till
när det enda som jag tänker på är din mjuka kropp
som kan bli min
Jag vill, åh!"


Just Like Heaven

"Show me, show me, show me
How you do that trick
"The one that makes me scream," she said
"The one that makes me laugh," she said
And threw her arms around my neck
Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback