VÅR - NU - TACK!

Varför i helvete ska vi få en vit påsk när vi fick en grön jul? Leker Gud med oss eller vad är det frågan om? Det här är inte okej.

Jag och pappa som hade planerat att vaxa min bil i helgen och sätta på mina finfina sommarfälgar. Våra planer sprack rätt rejält, iallafall gällande sommarfälgarna. Tyvärr struntar jag i ordspråket "vill man vara fin får man lida pin", för inte fan tänker jag sätta på sommardäcken och sen krocka occh bryta varenda litet ben i kroppen.

Igår fick jag nya reg-plåtar på posten, great! Ska bli skönt att byta ut de gamla skruttiga, speciellt en av dem. Har dock inte hittat någon bra reg-plåtshållare. Eftersom att jag valde att ta en reg-plåt utan EU-märket så finns det knappt några hållare som passar, och de som gör det så är har de satt på ett fult EU-märke. Jag spyr. Fredrik och jag planerar dock ett besök till skroten, där finns nog för de utan EU-märke :)

Sommaren är snart här och jag börjar som vanligt få lite smått panik. Det som då är skönt är att jag har en pojke som bryr sig om mig och för honom bör det inte vara så stor skillnad om jag är skitful och -fet i bikini. Det är ju en liten tröst iallafall.

Usch, i helgen blir det väll massvis med godis och magknip. Ska dock försöka ta det lugnt. Haha, jag minns förra året när jag och Fredrik hade sjukt mycket godis, men vi åkte ändå och köpte chips :P Vi var ju liksom inte sugna på godis ^^

Idag är det "fredag". Sen är det lördag, lördag, lördag och söndag :)

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback