Värsta vitaminkicken!

Step-upen gick lite segt idag, trodde faktiskt jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Jag hatar att vara svettig och inte blev det bättre av att jag kände mig både kass och fet också. Skorna som är nyinköpta för över tusen kronor skavde och kändes för stora, vilket innebär att jag behöver köpa ytterligare ett par. Jag kände mig dessutom kritvit, smutsig och som om jag hade de fulaste träningskläderna bland alla i lokalen. Jag tror hela känslan berodde mycket på att jag inte använde min sportbh, utan en vanlig topp från jc. När jag väl började bli varm kände jag mig äcklig, vilket inte förbättrades av att jag använde ett vanligt linne från hm att träna i. Det kändes även som att linnet satt för tajt så att fettet kring armarna vällde ut och bildade ringar.

Någon med samma problem som jag?

...men när tränaren satte på norsk schlager så blev det hela mycket roligare. Jag sjöng med och tänkte inte på att det stod ett helt gäng andra kvinnor i salen. Jag njöt lite till och med.

Nu känner jag mig duktigt två gånger om. Först har jag tränat ett jobbigt pass, som jag faktiskt aldrig trodde skulle ta slut.  Dessutom är jag så klok så att jag istället för att ta en morotsmuffin efter träningen så ställer jag mig och gör nypressad äppeljuice och en liten fruktallrik med vindruvor och passionsfrukt. Bara man tar sig tid så blir det nyttiga mycket godare än det onyttiga. Jag är tammefan galen i nypressad äppeljuice och passionsfrukt!

Jag älskar känslan av en nytränad kropp.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sverreeira

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback