Sjuk

Jag Amanda Eva Margareta Eriksson stannar idag hemma från jobbet pga. sjukdom PÅ RIKTIGT!

Jag har inte stannat hemma pga. sjukdom sen jag gick i sjuan typ, om man inte räknar med den gången i höstas jag stannade hemma från jobbet eftersom jag hade sån fruktansvärd mensvärk.

Då tänkte jag att vi tar min lilla sjukdomssaga nu. I fredags kände jag hur halsen började klia, på lördagen kliade det vidare och på söndagen vaknaden jag upp kallsvettig med 39 graders feber. Under söndagen blev jag bättre så jag bestämde mig att gå till jobbet på måndagen, eftersom att febern hade gått bort. Febern har hållit sig borta men halsen blir bara värre och värre. Igår gick jag och drack vatten hela tiden för att fukta halsen, för annars kändes det som att jag hade svalt ett kilo småsten.

Idag är det värre än igår. så jag har bestämt mig för att stanna hemma. Gud vad jag tycker det är pinsamt att stanna hemma från jobbet för att man är sjuk. Jag är nog konstig.

Ska ner till Apoteket sen när det öppnar och shoppa loss rejält.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Bredehermine

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback