Madonna

Har pratat med uppfödaren och hennes tema på kullen är Pop, så hamsterflickan kommer att bli reggad efter namnet på en kvinnlig popartist. Självklart får jag själv välja vad jag ska kalla henne, men jag tyckte det skulle vara lite kul att kalla henne lika eller liknande som det tösen är reggad som.

Då jag har haft Emmas förslag Donna som en liten favorit så mailade jag uppfödare och föreslog att hon kunde regga tösen som Madonna eller Donna Summer.

Hon fick inte regga med dubbelnamn då hon inte är reggad uppfödare, men Madonna var en bra idé tyckte hon. så nu blir det att tösen blir reggad som Madonna och kommer förmodligen kallas Donna av mig :)

Kalas!

Visst pluggar jag matte bra? :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Emma Davidsson

:D :D :D :D hon ser superfin ut förresten!

Postat av: Emma Davidsson

gud vad kul isf :)

2008-11-10 @ 17:54:33
URL: http://judymyfriend.devote.se
Postat av: amäända

känn dig stolt Emma ;D

2008-11-10 @ 18:13:23
URL: http://pralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback