Känns bra faktiskt

Jag tyckte faktiskt att tentan gick riktigt bra idag. Trots att sista uppgiften var svårt och jag inte kunde lösa den så känns det bra. Hoppas bara betyget blir lika bra som det känns nu.

Sen efter tentan var jag och kikade på lägenheten. Hur fräsch som helst! Kommer nog att stormtrivas där, även om den bara är på 19 kvm.

Tapeterna var vita med vitt kakel vid pentryt och vitt kakel i badrummet. Fräscht! Dessutom ingick micro så det behöver jag inte tänka på :) Bara en liten dammsugare som måste införskaffas. Vad kan en sån gå på? En tusing?

Flytt någon gång i slutet av december :) Jag längtar!

Tentaplugg nu inför byggtekniken :/

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tycker jag absolut att du ska göra. Det är tametusan helt livsfarligt att cykla i Uppsala


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback