McDonald's

Gott, men lägger sig som en klump i magen.

Men det är lite så här tycker jag... Om man druckit dagen innan då ska man fasiken passa på med bra bakismat dagen efter, även om det bara var så att man fick i sig ett glas vin och inte ens två cider.

Det är ju liksom tillåtet med fet mat dagen efter en fest, i det här fallet en gasque.

Jag vet inte ens om jag var sugen, hade lika gärna kunnat äta en nyttig wok, men har man köp2betalaför1 på donken så är det som gjort för att man ska dit.

Nu ska jag ta tag i skolan, har massvis att göra.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du har fattat rätt Amanda! :D Kan vi inte ha en gemensam fyllemat efter varje fest.. Jag missade det idag.. :P Typiskt!

2008-10-06 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback