<3

När jag loggade in såg jag en kommentar som kom från "amäända". Men det är ju jag tänkte jag, men det visade sig att kommentaren inte kom från mig trots allt. Kommentaren löd som följer:

jag saknar dig
mamma

Jag saknar henne också. Ska bli kul att visa henne och pappa Flogsta lite mer sen. Finns ju faktiskt lite mysigt här omkring :) Gillar fårhagen starkt!

Dagen har varit lugn. Började 08ak i Hambergsalen i Geocentrum. Annika visste vägen till Geo så jag gjorde sällskap med henne imorse. Inte jättesvår väg så det där ska jag väll klara tycker jag :) Vi hade Patrice i Introduktion till byggtekniken. Det blev inte så mycket lektion, mest information om viktigheter och fix med lite ditt och datt.

NCC hade lunchföredrag för oss, och alla studenter (även reccar) vet att lunchföredrag betyder GRATIS MAT! Denna gång i form av en underbar kycklingsallad med LOKA eller cocacola. Den här veckan har vi lunchföredrag tre dagar + att universitetet bjuder på ärtsoppa och punch på fredag. Jag behöver alltså bara ha med mig matlåda en dag!

Nu ska jag räkna lite matte, eftersom jag struntar i mattepropen. Jag lär mig inget nytt på den så jag bestämde mig för att köra eget race.

Ha det bäst!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback