Allting kan gå itu, men min cykel kan gå i tusen bitar...

Rally och jag har hållt på två eftermiddagar nu med cykelpimpningen. Vi kanske inte har kommit så jättelångt men det går framåt :)

Dag ett (torsdag) så släpade vi upp cyklarna på taket men så mycket mer än så gjort vi inte med dem. Var tänkt att vi skulle slipa dem men det hela slutade med att vi pimpade våra termosar istället :)

Dag två (igår) så var det tänkt igen att vi skulle slipa cyklarna men vi hann liksom inte. Monteringen tog betydligt längre tid än beräknat och inte gick det fortare när vi arbetade med tum-verktyg :P Men med lite teamwork så fick vi bort allting. Vi är så grymma på cykeldemontering så vi borde starta upp ett företag :)

Min kompanjon med alla cykeldelar!


Termospimpningen gjorde så att mina hand färgades ljus ljus rosa. Inte så trevligt att försöka få bort det där kan jag lova.


Min hoj :)

Som vissa av er kanske ser så håller vi till på ett av taken här på Sernanders. Härligt att jobba i den friska luften och faktiskt ganska så fina utsikten :)

Nu är det dags för pimpning dag 3!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: sandra

har ni köpt cykeldelar som ni ska montera ihop själva?? :O inte dåligt. jag trodde ni skulle pimpa redan färdiga och fungerande cyklar :P

Postat av: Mattan

Får man önska sig en lite uppdatering i bloggen?

2009-04-24 @ 18:02:44
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: cissi

nu har jag bloggat :P

2009-04-26 @ 00:47:15
URL: http://cisspiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback