Mumma för den här frukosten!

Sitter just nu och äter en supergod knäckemacka. Den består av Wasa Sport, Kavli mjukost och skivade konferenspäron på. Yummie! Den enda nackdelen är att brödet är så hårt och vasst så jag har skurit upp ett litet sår i munnen när jag åt. Det har liksom blivit som en skinnflik i gommen, inte så himla nice... Men gott var det :P Funderar på att gå och göra mig en till för det var sjukt gott!

Börjar inte förrän 13ak idag och går till 16. Skön dag :) Tränade igår så när jag kommer hem idag kan jag bara ta det lugnt, härligt! Passet igår kändes som det jobbigaste jag någonsin gjort, varför känns det alltid så? Kan det kännas så för att man alltid tar i för kung och fosterland?

Träningen gav mig i alla fall sex bonuspoints som jag valde att lägga på lite vanlig naturella nötter framför DH. En paranöt är 1,5 points, hur är det möjligt? Ibland känns det som VV har missat en del viktiga detaljer när de uppfann den här dieten. Känns som de bara tittar på fettmängd och inte vilken typ av fett det faktiskt är. Lika löser lika har vi lärt oss på kemin och för att få bort fett så måste man faktiskt även tillföra lite bra riktigt fett.

Nu ska jag gå in i min vinstinkade toalett och borsta tänderna. Tur att jag inte är bakfull för då hade det nog blivit en pizza på golvet där inne. Uscha.

Pusskram


För att jag tyckte bilden var fin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig bild

2009-04-25 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback