Pimpningsfärg - check!

Hydrauuuuuuliken igår var typ cepe-svår. Kanske  var det jag som var trött eller så var det helt enkelt pissvårt. Hoppas föreläsningen idag är bättre :/ Efter föreläsningen idag så tror jag att Ankan, Rally och jag ska fortsätta försöka räkna på inlämningsuppgiften vi fick igår. Skönt om man har den klar innan lovet :)

Igår efter skolan så drog Eddie, Fredrik, Rally och jag till Boländerna för att införskaffa pimpningsfärg till cyklarna. Vi hittade en schysst guldfärg på Biltema som vi köpte, men de hade inga rosa så vi fick leta vidare. Först kollade vi på Mekonomen men de hade inte heller rosa. Vadå? Vill inte folk lackera sin bilar och cykla i rosa? Hur som helst så var killen i kassan jävligt schysst och hjälpsam så han tipsade om graffitifärgen som gick att köpa på affären 13 på Kungsgatan. Vi drog dit och de hade massa schyssta nyanser så det blev faktiskt två olika rosa, Baby och Fuchsia. Riktigt nöjd med färger, men  miitt enda problem nu är om jag ska grundspraya cykeln vit eller inte.

Juste, köpte även en varsin cyckelflagga till mig och Ankan, ni vet sån där jättehög orange sak :P Sjukt fula men med lite schysst tyg och sprayfärg blir den grym den med :)

Frukost nu!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Va snyggt, jag längtar redan efter att få se cykeln ;)

Postat av: Ankan

Den kommer bli så sjuuukt snygg Amanda! :D En flagga är sjukt bra juh! Då hittar man sin cykel direkt! :D

2009-04-02 @ 08:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback