Bresse med Mate och Sape!

Har haft en riktigt härlig dag med Mate och Sape i Bresse idag. Mitt vänstra ben brände sig lite men inte det högra, haha. Känns bekant det där :P

För er som inte vet vilka Mate och Sape är!
Sape efter att hon fick yatzy (den jäveln!)
Mate i mina brillor och jag i Sapes brillor. Så snygga!
Matilda hade såklart tagit med sig spel :) TP i fick format, yatzy och Julia - spelet för bara tjejer. Hon är för underbar! Btw, snygga shorts Mate har va?!
Jag och Mate gick och hoppade lite och tog några snygga kort. Mate i en mycket snygg posé!
Jag i en inte liksa snygg posé!

Vi hade tänkt att spela minigolf också men det blev helt enkelt inte av. Jag hade bara klått dem båda två ändå. Innan vi drog hem så köpte Mate och Sape en varsin glass, jag började cykla hem isället. De skulle ju faktiskt hem för att träna handboll så det var ju mer än värde en glass. Jag ska ju bara sitta på min röv ikväll och inte göra något alls, så jag kan gott skippa min glass!

Juste, fick ett nytt nickname idag. Amer kallas jag numera för av Matilda / Mate. Tror hon har svårt att kalla folk för deras riktiga namn :P

Tack för en dag i solen bruuuuds!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Mate

Det var rikgtigt härligt :) Men du hade inte slått mig i golf. Vi kanske får ta en minigolftur nästa vecka så får vi se vem som är golfproffset :)

Postat av: Mate

Att inläggen är lika kan ju bero på att vi gjort sama sak ;)

2009-08-06 @ 18:01:18
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/
Postat av: Ankan

Nåt slags vitt tunnbröd.. :) Jag äter ju mest Wasa! ;D



Guud va mysigt! Sjukt snygga shorts! :D

Klart du skulle ha slagit dom i minigolf Mandy... Jag har sett dig spela... Och jag säger bara: oj oj oj! Passa er!

2009-08-06 @ 19:08:18
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Sara

tack själv snutt! hel-härlig dag idag! <3

2009-08-06 @ 22:56:06
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Postat av: Alx

Av någon anledning så är jag väldigt förtjust i hoppbilder. Det ser sååå härligt ut! :)

2009-08-07 @ 11:41:04
URL: http://tuttanochtoernrout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback