CDON vs. Discshop

Jag tror jag har snöat in på mig CDON. Var inne på Discshops hemsida nyligen och insåg att de hade bättre priser på alla dvd:er jag har planerat att köpa. På CDON blev det 1057 kronor och på Discshop 647 kronor för samma grejer!

Ganska så stor skillnad i pris så hädanefter ska jag nog kolla runt lite innan jag köper mina prylar. Tror det är CDON:s fina gröna hemsida som gör att gillar dem mer. De har liksom en härligare design och sen har jag nästan fått en personlig relation till dem. Dischshop är ju så nytt och outforskat, som att börja om på ruta ett.

Kommentarer
Postat av: Sara

sådär var det för mig också. discshop var billigare än cdon. jag brukar kika på ginza också, för att vara säker på att man får billigast :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback