Imorgon smäller det!

Imorgon är första dagen på en två veckors lång ochg sjukt kul teknologmottagning. Kommer att bli helt sjukt underbart kul! Jag ska vara fadder under dessa två veckor och ska därmed verka lite klyftig oxch allvetande. Herregud, jag vet inte ens vart alla nationer ligger, haha. Jag hittar i alla fall till Flogsta och det är väll det som räknas?

Har inte bloggat på grund av att Annika och jag inte har fixat någon router än. Ska be Fredrik hjälpa oss att beställa hem en vettig som passar oss. Just nu kan vi bara få internet genom att ha en två mil lång nätverkssladd, en åt gången. Grymt jobbigt, speciellt för mig, bloggnörd som jag är.


Btw, mina superjordgubbar har nog vissnat på Farmville. Damn.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Snälla hjälp mig med e-leg fattar inte :P

Postat av: Sandra - snart dansk!

haha, ja det där MÅSTE ni helt klart fixa! saknar nollningen! jag vill också vara med. men förhoppnignsvis får jag liiite nollning nere i danmark. 4 dagar är det, så inte alls i klass med uppsalas, men ändå. Festa lite åt mig också ;) kram

2009-08-24 @ 16:31:47
URL: http://lostindenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback