Lugn tisdag - hääärligt!

Har tagit det lugnt hela dagen, fast har ändå fått en hel del gjort :)

Började dagen med att rensa bort mig själv från alla mail-listor som både min hotmail och gmail finns med på. Skönt att jag inte existerar på en enda för tillfället. Underbar känsla att veta att de enda mailen som kommer att nå mig är vettiga, eller ja, inte menlösa reklammail i alla fall :)

Fortsatte dagen med att titta på några avsnitt av OC och sen drog jag ner på Coop för att inhandla målarfärg och ingredienser till dagens middag. Blev ädelostsås med bacon och champinjoner som serverades till bandpasta. Underbart gott blev det!

Hann även med att måla Annikas och mitt köksbord en gång till också. Pappa säger att det redan har torkat så jag ska bege mig ut i garaget igen för att stryka på ett lager till. En gång till efter det och då är det nog helt klart skulle jag tippa :)

OC nu igen! :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Du är bäst! Heja heja!!! :D

Postat av: Svennis

Vi måste ju ses snart!!

2009-08-11 @ 22:47:26
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback