Skönt med ledighet

Idag var min första lediga degdag på grymt länge. Faktiskt riktigt skön att inte göra någonting alls.

Började dagen med att skriva brev till mitt fadderbarn Fatou. Hade ju fått brev ifrån henne när jag besökte Uppsala i söndags. Var så himla roligt så jag bara blev tvungen att svara på en gång. Hon skrev att hon hade skicket förut och att jag inte hade svarat. Kände mig skitdum men jag har ju inte fått något brev så jag förklarade mig i det här brevet. Jag babblade lite om allt mellan himmel och jord, vart jag bodde, pluggade till, mina djur osv osv. Är inte riktgt klar än men snart så .)

Hann även med att måla vårt köksbord en halv gång till för sen tog färgen slut. Blir till att köpa mer färg imorgon. Tvättade även en del sen Halmstad och lagade även middag till familjen. Shit, vart tog dagen vägen?

Efter middagen så promenerade mamma och jag ner till coop för att köpa lite smågrejer till Fatou. Hittade ett sött litet diadem, en klippdocka och klistermärken. Hon blir nog glad :)

Juste, får inte glömma att berätta om den nya serien jag och mamma har börjat kolla på. Himmelblå heter den och är en norsk serie i åtta delar. Gillar den riktigt mycket! En typisk sommarserie känns det som :)

Chilldill, nu blir det annat!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback