Speldag :)

Spelade Hysteriskt roligt idag med Mate, Sape och Svennis. Ett kul spel som kan bli ännu roligare om man ändrar lite på grundreglerna :) Sen kom Alexander också och då spelade vi Skissa och Gissa. Sape och jag vann mot Mate, Svennis och Alex även om vi aldrig hann gå i mål. Mate hade ju en lovetime att passa så vi avslutade spelet när Sape och jag bara hade några steg kvar till mål. Vinsten blev vår.

Alex stannade lite längre än de andra så vi satt och spela Brainstorm ett tag. Faktiskt riktigt kul förutom att Alex hela tiden fuskade till min fördel. Typiskt gulliga Alex!

Nu ska jag nog slå på en film, om jag nu har någon bra här i Enköping. Har ju flyttat allt till Uppis!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Svennis

Det var kul igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback