Underbar dag!

Med varning för ett långt och svammligt inlägg... (trött!)

Det blev lite ändringar sen det senaste 
inlägget. Annika kom typ en kvart innan jag hade bestämt mig för att ta bussen. Jag blev så glad att se henne så jag valde att stanna i Uppsala över natten. Bar ner massa saker i förrådet mitt i natten och fixade och donade lite. Mitt rum är helt klart och jag har fått in alla mina kläder i klädkammaren. Känns bra!

Annika drog tidigt i morse så jag valde att åka hem till Enköping innan tolv. Höll på att glömma spelet som jag skulle ta med mig så jag fick gå tillbaka och ta en buss som gick en halvtimme senare. Väl i Enköping så hämtade världens bästa Alexander mig. Drog till Maxi och handlade glass och passade samtidigt på att kolla om de hade The Big Bang Theory, vilket de inte hade. Drog hem och gick med Molle och sen drog vi vidare till Åhléns för att leta vidare och till sist McDonald's för en välförtjänt måltid. Åt ju bara frukost igår och sen några knäckemackor på kvällen.

Tog med oss maten hem till Alex och åt framför På spaning med Bridget Jones. Grymt bra att Alex och jag gillar ungefär samma typer av filmer :) Efter att filmen var slut fick jag stressa hem för att ta bilen till Västerås. Hade ju lovat Maria att fälja med på en lägenhetsvisning. Åkte på tok för hetsigt till Västerås men det gjorde ju att jag tjänade in säkert fem minuter. Lite dödlig körning för fem minuter är det väll värt? Eller?

En fin lägenhet på 40 kvm som jag tror skulle passa Maria helt perfekt! Får se hur det blir, hon ska ju på fler visningar :)

Pusskram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback