3:e december

Morrn morrn bloggen!

Har varit på tok för mycket på sistone och kommer att vara på tok för mycket nu fram till den 21:a. Suck. Dock bryts allt det här "på tok för mycket" med en härlig
julshow i Uppsala med mamma den nionde. Det ser jag fram emot!

Igår var vi på öppet hus med Svensk Byggtjänst. Gissa vem som vann en minidator om inte min kombo Annika! Grattis! :D

Idag har vi sista seminariumet i FEK, hoppas det går vägen. Efter det tänkte jag och Annika slipa på situationsplanen så att den blir bra!

Btw, tredje december och jag har inte kollat på ett enda avsnitt av julkalendern, sunes jul eller köpt en chokladkalender.. vad är det här? Ikväll kollar/äter jag igen det här :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det var ju du som trodde på mig! :D Grymt najs med vinst! :D Nu kan vi sitta å FBa till varandra på föreläsningarna också! Thihi! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback