En lättande känsla smyger sig på...

Mitt liv börjar kännas bra igen, trots att jag har en tenta kvar... men samtidigt så har jag skrivit två stycken! :)

Betongkonstruktionstentan gick la sådär igår, räknedelen är helt klar godkänd medan teorin gick kasst. Om det är något som sänker mig så är det verkligen teorin! Tur att man bara behöver skriva om den del man kuggar :)

Ska på stan snart och handla de sista julklapparna. Har ju haft noll tid att gå på stan och julmysa så idag tänkte jag stressa dit två timmar innan jag tar tar i samhällsplaneringstentaplugget. Hoppas allt glider på på stan och jag hittar det jag tänkt att köpa!

Frulle och julkalendern nu! :)
Bara jag som kollar på den?

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag kollar inte på den iaf :].

är den bra?

Postat av: Becca

Jag kollar :)

2009-12-19 @ 10:51:35
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback