En vanlig kväll hemma i Mankan Mansion

Msn-konversation...


Mandy säger:
internet½!
woho!
Ankan- plugg up to the ears! säger:

yeah
å chips!!
Mandy säger:
jag hör det  
prassel prassel
nu ska jag bajsa
Ankan- plugg up to the ears! säger:
haha
najs!
utan ring!?
nej...jag hör att dar fram den
Mandy säger:
haha
Ankan- plugg up to the ears! säger:
det luktar bajs!!!!
stängdse du dörren????

Mandy säger:
det luktar inte alls bajs
FY VAD DU LJUGER!
det kanske är du som har lagt en äggmök
(som luktar ungefär som tre ägg)
Ankan- plugg up to the ears! säger:
hahahaha!!!
jag tycker det luktar som 2 bajsägg!!!
Mandy säger:
jag tycker det luktar lasagneprutt!



Tillägg: Ankan åt lasagne till middag!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahahahahahahahaha!! Jag hann inte kontra på sista!!

Postat av: Leffe (Annikas pappa)

Härligt tjejer !!



Så talar två blivande ingenjörer !!?



...låter ungefär som fikasnacket på mitt jobb... eller...(?)

2009-12-21 @ 12:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback